maandag 12 april 2010

Veel beleefd


Zo zie ik pupjes graag liggen.

Na het ontbijt ging Ceres liggen uitbuiken in de bench. Eerst wat gemiep, daarna stil. Vervolgens een harde knal: de eerste dakpan in de container, bij de buren. Vervolgens een goede imitatie van onweer. Ik ben maar rustig blijven lezen en op den duur ging Ceres slapen. Om 10 uur zette ik haar in de buggy (geen foto), wandelde in het park, liet haar daar los, wandelde aangelijnd tussen de dieren van de mini-boerderij en weer in de buggy terug. Na de volgende slaap wandelden we naar Annemarie, waar we een kattentuigje leenden. Weer een slaapje, daarna tuigje aan: geen enkel gemier! Na een poosje zette ik haar in de Franse mand op de verlengde bagagedrager.

We reden weg, ik hield nog wel een pink aan de halsband, als een soort "vinger aan de pols", maar volgens Paulus was het niet nodig. Net als alle andere hondjes kijkt zo om mijn rug naar voren. Nog even groeien Ceres!


Op dit punt kwamen we een fietsend jongetje tegen dat riep "wat een leuke poes!"

1 opmerking: