woensdag 7 april 2010

1 ochtend op bezoek

Vandaag nam ik Ceres mee naar huis voor 1 ochtend. Verrassing, Paulus had "Welkom Ceres" op de deur gehangen.


Annemarie reed, de eerste 10 minuten zat ik achterin zodat ik af een toe een brokje in de bench kon laten vallen. Daarna ging ik voorin zitten wat geen extra gepiep opleverde.
In de tuin doet ze al snel een plasje, hier introduceer ik een mini kong.

In de gang komen we Paulus tegen.

In de tuin loopt Ceres eerst langs de randen en hier probeert ze of er misschien toch een uitgang is. Ben ik blij dat Martha en ik afgelopen weekend het hek hebben terug gezet, de bel verlenging geïnstalleerd en het kleed gesneden.

Hier slaapt ze in een doos in de keuken.

Wat een wolbaal.
De fokster constateerde dat dit nest hondjes niet zo moeilijk deed over de halsbandjes. Beter stressbestendig? Wij denken van wel.
Na de lunch bracht ik haar weer terug, even wat gepiep aan het begin en ook aan het eind van de rit. Morgen is ze 8 weken, vrijdag 9 april komt ze definitief.

1 opmerking:

  1. she's so cute! succes met het eerste weekend weer als moeder van deze baby ;)

    BeantwoordenVerwijderen