zaterdag 17 februari 2018

8 jaar!

Ceres was jarig in het pension. Helaas was de medewerker vergeten haar te fotograferen.
Na drie dagen was ze aardig gezeglijk , maar de laatste paar dagen hoort ze me niet, rolde in mensenpoep, vrat van alles, en schetterde onophoudelijk tegen een meneer onderweg. Toen hij weer doorliep ging ze even drijven, met haar kop tegen zijn kuit, daar was hij niet van gediend.
Zucht. grauw weer vermindert mijn motivatie en zij doet niet erg haar best om uit te stralen "baas, ik ben echt heel erg leuk!!!"


Eind december in de Soesterduinen



Op het ijs in onze vijver. Ik verbaas me steeds dan dieren daar voor kiezen. 
Het winterkoninkje doet het ook. Die loopt / hipt over het ijs op zoek naar voedsel in randjes en hoekjes. Dat zag ik ook in de vijver van de wijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten