vrijdag 5 maart 2010

buitenlucht



Vandaag 5 maart, ze zijn nu 3 weken en 1 dag oud.
De fokster laat ze af en toe even buiten. Zo'n 5 minuten als de zon schijnt.
















Aroufke tijdens een wandeling langs en door prachtige weilanden.
Hymke maakt misbruik van onze discussies over honden, juiste tijd van vertrek, pup keuze, welk teefje past bij mij. De pups ontwikkelen nog, het is beter ze te beoordelen met 7 weken. Hymke is dus vaak ver weg, Aroufke blijft prettig in onze buurt.




Een bekend vest, zaterdag 27 februari.
Aroufke begroette mij met een geweldig botsing tegen mijn been. Er zit nu een mooie blauwe plek. Natuurlijk verbloosde ik niet en bewonderde het uitzicht. Voor haar had de actie geen succes. Ik ging gewoon naar de keuken en bekeek de pups. Een week later hing ze in mijn jas. Ook dit werd genegeerd. Verder vindt ze mijn bezoek geen probleem. En ze wil vlot gaan zitten als ik kattenbrokjes in mijn hand heb.

1 opmerking:

  1. wat een schatjes zeg! Je hebt ze dus al twee keer gezien? liefs nienke

    BeantwoordenVerwijderen