zondag 7 maart 2010

ligplaatsen voorbereiding


Na Roxy's vertrek, bijna 3 weken geleden ruimde ik al het hondenspul op, nu ben ik weer bezig om op 6 plaatsen een plekje om te liggen te creĆ«ren. Dat krijg je met een groot huis. Ik kocht voor €8,-- een oude bench voor de werkplaats. De bodem had een geweldige roestvlek. Ik had weinig zin in schuren en schilderen. Uiteindelijk heb ik een krant op de bodem gelegd en deze afgedekt met een stuk marmoleum en daarop het puppykussen van Sky. Dat was toen erg klein, maar in deze bench neemt het bijna alle ruimte in.
Op de foto hierboven ben ik bijna klaar met het doormidden snijden van een stuk schuimplastic, want in de reisbench van Susie wil ik een dun kussen. Passende slopen genaaid. Voor Ceres wordt dit de nachtbench, in de hal.
Dan is er een nieuwe kleine bench die achter in de auto past met een ander stuk vloerbedekking op maat geknipt en de waszak uit de flat van Oma Puck er omheen.
In de keuken komt een kartonnen doosje met een handdoek. In de huiskamer gaat ze in het campingbed, met verkleinde lakens (minder was) en een nieuw bedzeiltje en samen gaan we op een Ennis-kussen zitten.
Voor op reis had ik een prachtig badkamerkleedje gekocht in de aanbieding bij Dirk, maar dat heeft Paulus ingepikt voor onze eigen badkamer.
Nu nog de fietsmand en de verlengde bagagedrager monteren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten