maandag 7 december 2020

Wasknijper

 Inmiddels is Ceres weer thuis en is nu met mij in een andere stad om dat de zorgen voor de baby. We doen dit zo'n 3 maanden, Ceres slaapt hier in haar reismand. Ze kan vanochtend haar draai niet erg vinden en  wil nog wat aandacht. Ik vraag haar de flos te zoeken, die zit in een tas met spullen van thuis. Ze rommelt er wat, ik kan het niet zien. Dan komt ze met de wasknijper die op de koeltas zat. Het verbaasd me dat de knijper eraf kon pakken. Ik loop naar de tassen, zet de knijper op de ijzeren beugel van een andere tas zodat ik hem niet vergeet en controleer of de flos voor haar te pakken is. Ik moedig haar aan om de flos te pakken en nestel mezelf op de bank. Even later komt ze toch de knijper brengen. !! Ze kan kennelijk precies op het goede punt bijten waardoor de knijper opent. 

Nu slaapt ze aan mijn voeten.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten