zondag 24 september 2017

camera






O, had ik mijn camera maar bij me!
Er was een boomspiegel van 2 vierkante meter waar dit bordje instond.
Ik fiets er langs, Ceres loopt ietwat achter me. Ik kijk om: rond ruggetje!
Een poepje precies achter het bordje. Een hond met humor.

O, had ik  mijn camera maar bij me!
Ceres staat langdurig, op een plekje bij een boom en een heg, te snuffelen.
Ik zie een jonge, pikzwarte kat uit de heg langs de boom, behoedzaam naar Ceres lopen.  Ceres staat met haar rug naar de kat. Dan draait ze. al snuffelend 180 graden om. Ondertussen sta ik te wachten op het moment dat Ceres de kat ziet. Ik zie reactie, de kat staat met een maximaal gekromde rug, Ceres tongelt, draait behoedzaam van de kat af en loopt weg.
Diepe zucht van mij, vol dankbaarheid dat mijn hond niet achter deze kat aan printte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten