dinsdag 20 juni 2017

lofzang

.
Nadat ik de vorige blog had geschreven vroeg ik mezelf af:
 "wat is er wel leuk aan Ceres?"

Er zijn antwoorden zoals:
1e ik beweeg, want ik ga op stap met haar!
2e ik kom op plaatsen waar ik zonder haar niet zou komen.
als ik denk aan wandelingen in de afgelopen 4 maanden:
3e ik zag de zon schijnen door gele narcissen op een route.
4e ik zag veldsalies in een middenberm.
5e ik hoor vaak karrekieten, rietzangers en puttertjes en soms is het ijsvogeltjes seizoen.
6e ik vond recentelijk een vliegend hert op het pad waar ik liep.
7e en ook een hazelworm
8e ik wandel met vriendinnen
9e ik glimlach als ik haar verstopt vind in een kuil onder de klimop, ik zie alleen 2 neusgaatjes en 1 bruin oog.
10e ze heeft de perfecte maat, perfecte gewicht en is het perfecte model wat ik me kan wensen.
11e soms heb ik een plaatsje in haar heel grote, eigen, agenda.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten