vrijdag 9 januari 2015

blog die verdween en er toch bleek te zijn.

Wel wat dubbel in de blog "januari", dat laat ik zo:)

Reuze jammer dat ik niet vaker blog. Nu zit ik hier met een boekje met vage aantekeningen!
Weet ik veel of ik die al heb verwerkt?

Ik noteer ze toch maar even:

In augustus draafde ze 17 km/uur naast de fiets.

Ze haalde ook weer een keer een plastic flesje uit de beek. Dat gaat niet vanzelf, ik moet er hard mijn best voor doen. Dat geldt af en toe ook voor het ballen. Soms leg ik haar "down" op een veldje en bal met mezelf, daarna is ze dan wel gemotiveerd om samen een spelletje te doen. Op een nieuw veldje loop ik, met haar aangelijnd, eerst het hele veld rond en over de diagonalen zodat ze overal geweest is en dan vraag ik haar om mee te spelen. Wat dit betreft gaat ze heel graag haar eigen gang, terwijl ik liever een speels maatje had gehad.

Laatst voorspelde ik een automobilist totaal verkeerd waardoor die Ceres' route kruiste, dat liep maar net goed af.

We hebben een periode met stinkende vacht, broeierig, onduidelijke verharing dat niet goed losliet, achter de rug. Daarbij ook anaalklieren die verstopt waren, 4 keer naar de dierenarts, en nog kan ik niet goed inschatten wanneer het nodig is. Als ze op schoot ligt leg ik eerst een dikke lap over me heen.  Nou, nu ruikt ze lekker en ik hoop dat dit een poosje zo blijft.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten